Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Breburda, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Andrej (oponent)
Diplomová práce Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích se věnuje jednotlivým součástem, které tvoří obraz automobilového výrobce Renault ve vybraných českých motoristických médiích v roce 2017. Práce obsahuje kontextovou část, která popisuje specifika motoristických médií v České republice a věnuje se jejich vztahu s PR odděleními dovozců automobilů. Popis obrazu značky následně vzniká prostřednictvím kombinace kvantitativní obsahové analýzy a kritické analýzy diskurzu podle Teuna van Dijka, jejímž cílem je ověřit existenci stereotypního zobrazování značky Renault na základě jejího francouzského původu a analýza diskurzu je proto doplněna o východiska z konceptu efektu země původu, respektive návazných teoretických konceptů.
Strategická analýza
Dvořák, Miroslav ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici Skupiny Renault na současném automobilovém trhu s pomocí nástrojů strategické analýzy. V teoretické části jsou popisovány metody strategické analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, které jsou následně aplikovány i v praktické části. Zvláštní důraz je kladen na analýzu odvětví a produktového portfolia. V této práci je vypracována i základní finanční analýza, která dává přehled o finanční situaci celé Skupiny, a především o jednotlivých vlivech na výsledek jejího hospodaření. Na závěr je vypracována SWOT analýza, která shrnuje dílčí analýzy do jednoho celku, a na níž navazuje doporučení pro další vývoj nejen celé Skupiny ale i jednotlivých automobilek.
Konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu
Dykastová, Gabriela ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Fialová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce zkoumá konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu z hlediska vztahu k zákazníkovi. Zaměřuje se na aspekty, které přímo ovlivňují jeho rozhodnutí ohledně koupi nového automobilu. Cílem bakalářské práce je vytvořit přehled hlavních konkurenčních výhod a nevýhod francouzských a českých výrobců osobních automobilů na českém a francouzském trhu na základě analýzy a následné komparace získaných informací. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje problematiku konkurenceschopnosti automobilového průmyslu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu jednotlivých francouzských a českých značek a možnosti jejich konkurenceschopnosti v České republice a ve Francii. Třetí kapitola se věnuje analýze a komparaci konkurenceschopnosti automobilového průmyslu obou zemí. Závěrem práce je zjištění, že všichni zkoumaní výrobci umně využívají své konkurenční výhody na domácím trhu díky svým charakteristickým přednostem, nicméně na rozrůstajícím se segmentu trhu s elektromobily mají v obou zemích výraznou převahu francouzské automobilky.
Interkulturní management v době globalizace
Badie, Natálie ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce nesoucí název ,,Interkulturní management v době globalizace" je analýza příčin a podstaty interkulturizace dnešního světa a analýza specifik práce manažera působícího v interkulturním prostředí. Práce se soustředí zejména na hloubkovou analýzu integračního procesu aliance Renault-Nissan. Výstupem je manuál pro globální manažery pohybující se v mezinárodním prostředí. Teoretická část osvětluje příčiny a podstatu interkulturizace a seznamuje čtenáře se samotným interkulturním managementem. Praktická část se skládá ze dvou hlavních oddílů. První je zaměřen na identifikaci faktorů které stojí za úspěchem či neúspěchem strategických spojení dvou různých entit v automobilovém průmyslu a druhý analyzuje důvody stojící za unikátním úspěchem aliance Renault-Nissan. Tato práce mapuje situace na globálním automobilovém trhu v rámci rozmanitých forem strategických spojení a prokazuje významnost interkulturního managementu při tvorbě takových partnerství.
Vliv globalizace na Renault Group
Diviš, Petr ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv globalizace na společnost Renault Group. Hlavním cílem práce je potvrdit či vyvrátit, jestli Renault Group je ovlivněn globalizací a dokázat to na konkrétních příkladech. Nejprve se tato práce zabývá obecnou definicí globalizace, následně společností Renault Group. Závěrečná kapitola je následně prolnutí poznatků první a druhé kapitoly.
Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce je věnována francouzským automobilkám Renault a PSA Peugeot Citroën s cílem komparace jejich strategií na mezinárodních trzích. V první kapitole jsou popsána specifika jednotlivých trhů, přičemž důraz je kladen na rozlišení tradičních automobilových center a rozvíjejících se ekonomik. Ve druhé části práce je představena automobilka Renault a její působení na mezinárodních trzích, které je blíže zkoumané pomocí analýzy produkční činnosti (geografické rozmístění a jeho vývoj v čase, formy vstupu na nové trhy) a prodejů. Třetí kapitola pak stejnou formou charakterizuje automobilku PSA Peugeot Citroën. Autor dochází k závěru, že ačkoliv Francie a Evropa zůstávají hlavními trhy pro obě automobilky, jejich význam se stále zmenšuje ve prospěch rozvojových zemí. Dále bylo zjištěno, že oba výrobci využívají pro vstup na nové trhy spolupráce s dalšími automobilkami.
Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.
Lukašík, Tomáš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Solničková, Blanka (oponent)
Značka Motrio označuje brand neoriginálních náhradních dílů, jenž spadá do portfolia společnosti Renault Group a který v posledních letech ovlivněných především finanční krizí zaznamenává úspěch v mnohých zemích Evropy právě kvůli svému konceptu nízkých cen.Cílem této práce je stanovení optimální marketingové B2B komunikace značky Motrio směrem k nezávislým servisům v zemích regionu střední Evropy, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, a to na základě marketingové analýzy regionu.
Firemní kultura společnosti Renault ČR
Přichystalová, Eliška ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Borský, Milan (oponent)
Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.
Marketingová strategie firmy Renault ČR v oblasti náhradních dílů
Kuča, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vágner, Jiří (oponent)
Práce má za cíl prakticky popsat a zhodnotit marketingovou strategii firmy Renault Česká republika v oblasti náhradních dílů. Práce je rozdělena do čtyř částí. Úvodní část se věnuje teoretickému základu. Po ní následuje představení společnosti Renault samotné. Další část přímo popisuje její marketingovou strategii a poslední část se snaží tuto strategii analyzovat a doporučit možná zlepšení. Většina zdrojů pro tuto práci tvoří interní dokumenty.
Vzdělávání pracovníků - obchodní školení sítě prodejců ve firmě
Kvapil, Ondřej ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáčková, Andrea (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o systému vzdělávání sítě prodejců ve společnosti Renault Česká republika. Cílem práce bylo popsat současný stav systému, zanalyzovat ho a navrhnout případná zlepšení. Součástí práce je také dotazníkové šetření mezi prodejci, jež má za úkol poskytnout reálný pohled na situaci a názor prodejců na jednotlivé kapitoly vzdělávání. Na základě výsledků z dotazníkového šetření pak práce obsahuje doporučení a návrhy na zlepšení stávajícího systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.